Technologia White Hat SEO różni się od Black Hat Search Engine Optimization. Generalnie White Hat SEO odnosi się do każdej techniki, która poprawia pozycję Twojej strony […]
Czym jest marketing w mediach społecznościowych? Jest to działanie polegające na wykorzystaniu platform społecznościowych do zbudowania planu i strategii marketingu społecznościowego w celu zwiększenia świadomości marki, […]
Google Analytics (GA) jest prawdopodobnie najczęściej używanym bezpłatnym narzędziem analitycznym online. Daje ono firmom bogactwo informacji, które mogą wykorzystać do oceny tego, jak dobrze ich strona […]
Google Ads, kiedyś AdWords jest internetową platformą reklamową zbudowaną przez Google, w której reklamodawcy licytują spoty, aby wyświetlać krótkie reklamy, oferty usług, oferty produktów lub krótkie […]
Co to jest domena internetowa? Nazwa domeny to po prostu adres strony, którą chcesz, aby ludzie wpisywali do paska adresu przeglądarki, aby dotrzeć do Twojej strony. […]
Co to jest Google? To pytanie nurtuje obywateli i twórców stron internetowych od momentu założenia firmy. W artykule napisanym przez The New York Times 16 stycznia […]
Co to jest Błąd 404? Co oznacza i jak to może pomóc Twojej stronie internetowej. Błąd 404, w skrócie błąd 404, jest jednym z najczęstszych problemów, […]
Czym jest marketing afiliacyjny? Co to jest marketing afiliacyjny (Affiliate Marketing)? Jest to proste pytanie, na które można odpowiedzieć, biorąc pod uwagę fakt, że definiuje się […]
Co to jest WordPress? WordPress to doskonała platforma internetowa do tworzenia każdego rodzaju stron internetowych, o jakich można marzyć. Oto kilka przykładów różnych rodzajów stron internetowych, […]
Jeśli nie masz pojęcia, czym jest Google Search Console, to ten artykuł z pewnością pomoże Ci lepiej zrozumieć. Google Search Console jest nowym narzędziem, które dostarcza […]
Nie jest tajemnicą, że możesz szybko dostać się na szczyt Google, optymalizując swoją stronę pod kątem słów kluczowych o długim ogonie. Musisz zdać sobie sprawę, że […]
White paper – defninicja i właściwa droga do pisania. White paper jest dokumentem pisanym mającym na celu pełne poinformowanie czytelnika o danym temacie. Łączy on obszerne […]
Facebook rozszerzył swoją aplikację zakupową na wszystkie firmy amerykańskie i uruchomił własną kartę zakupów. Facebook ujawnił plany rozszerzenia swojego sklepu i kasy Instagram, rozszerzyć swoją aplikację […]
Zacznijmy od słów, bo na nich właśnie skupia się SEO copywriting. Niestety nie są to zwykłe słowa, postawione w zdaniach byle jak, byle by były. Muszą […]
Współczesna sprzedaż to nie tylko wysokiej jakości produkty i renomowana marka – to przede wszystkim komunikacja ze swoimi klientami i odpowiadanie na ich potrzeby. Z tego […]
LinkedIn to wirtualna sieć społecznościowa, dzięki której możliwe jest łatwe nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych. Jak wykorzystać platformę do promocji firmy w sieci? Sprawdź! Social Media […]
Retargeting (mylony często z remarketingiem) to podstawowa strategia marketingowa większości sklepów internetowych. Szacuje się, że ponad 90% użytkowników nigdy nie dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie, co […]
Kampanie zorientowane na promocji w wyszukiwarkach internetowych stale rosną na popularności, często określa się je również jako SEM. Jedną z takich kampanii jest pozycjonowanie strony, które […]
Optymalizacja strony internetowej składa się zawsze z co najmniej kilku elementów. Ma ona za zadanie w dużej mierze poprawić techniczne aspekty funkcjonowania konkretnej witryny. Aby można […]
Każda firma musi sprzedawać swój produkt lub usługę online i istnieje tak wiele wspaniałych narzędzi marketingu internetowego, aby służyć właśnie temu celowi. Możesz użyć narzędzia, które zaspokoi […]
Retargeting (mylony często z remarketingiem) to podstawowa strategia marketingowa większości sklepów internetowych. Szacuje się, że ponad 90% użytkowników nigdy nie dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie, co […]