Cechy dobrego landing page’a

Cechy dobrego landingpage

Landing page odgrywa kluczową rolę w Twojej strategii marketingu przychodzącego. WordPress landing page jest zwieńczeniem starań o klienta w sieci. Kiedy odwiedzający przybywają na te strony internetowe w wyniku Twojego SEO, mediów społecznościowych, reklamy PPC i strategii treści, zadaniem strony docelowej jest skierowanie ich do bardziej zaangażowanego działania, takiego jak wypełnienie formularza lub działania.

Cechy landing page.

Jednakże, po prostu o stronie docelowej nie wystarczy do generowania nowych przepływów i ruchu w sieci. Aby upewnić się, że odwiedzający faktycznie podejmą zamierzone działania, WordPress landing page musi być przemyślana i strategicznie zaprojektowana. Oto sześć najlepszych praktyk projektowania landing page‘a, który skutecznie konwertuje:

Zwięźle i na temat.

Internauci chcą mieć możliwość szybkiego przeskanowania strony docelowej w celu znalezienia tego, czego szukają i identyfikacji z wiadomością. Ułatwiaj gościom przegladanie, podkreślając wartość, jaką oferujesz i to, jak ta oferta treści odnosi się do ich zainteresowań i potrzeb.

W tym celu upewnij się, że główny nagłówek odpowiada klikniętej reklamie, aby dotrzeć na stronę – ustaw swoje wywołanie do akcji (CTA) tak, aby przyciągało wzrok. Użyj nagłówków, podgłówek i list, aby podzielić tekst. Ponadto, upewnij się, że cała landing page jest skoncentrowana na jednej wiadomości, aby odwiedzający nie pogubili się.

Podkreśl Call to Action.

Twój CTA powinien wyróżniać się na stronie, aby odwiedzający mogli go natychmiast znaleźć, wypełnić niezbędny formularz i podjąć dalsze działania w Twojej firmie. W tym celu zalecamy położenie nacisku na CTA, aby zwrócić uwagę zwiedzających. Na przykład, jeśli schemat kolorów strony docelowej jest żółty, biały i szary – spraw, aby Twój CTA wyróżniał się pod względem rozmiaru, koloru i sposobu przekazywania wiadomości. Postaraj się, aby twoje rozmowy telefoniczne były bardziej opisowe. Odpowiednie Landing Page szablony z pewnością pomogą Ci otrzymać ten efekt.

Branding jest ważny.

Upewnij się, że Twoje logo jest umieszczone z przodu i na środku, a projekt strony docelowej, czcionki, kolory i obrazy są zgodne z resztą strony internetowej. Jest to krytyczny krok, ponieważ gwarantuje, że odwiedzający natychmiast zrozumieją, że ta landing page jest powiązana z Twoją firmą, a tym samym ich dane osobowe są w dobrych rękach. Odwiedzający musi jednocześnie nabrać odpowiedniego wyczucia dla Twojej marki, a także wartości Twojej oferty, co umożliwią mu odpowiednie cechy landing page na stronie.

Wykorzystaj czystą, prostą konstrukcję.

Nadmiar tekstu i zbyt duża ilość treści może mieć negatywny wpływ na konwersje z wykorzystaniem stron docelowych, ponieważ odwracają one uwagę czytelnika od Twojej wiadomości i mogą zwiększyć czas ładowania strony. W związku z tym zalecamy korzystanie z wysokiej jakości zdjęć, nośników lub treści pomocniczych, które bezpośrednio odnoszą się do treści lub wartości, które oferujesz. Nie bój się korzystac z gotowych rozwiązań – landing page szablony to szybkie i dobre rozwiązanie.

Zbuduj zaufanie.

Wzmacniaj konwersje dołączając referencje, studia przypadków i osadzone tweety od użytkowników, którzy powiedzieli miłe rzeczy o treści lub Twojej firmie. Jeśli otrzymałeś e-mail od zadowolonego klienta lub leada, poproś o pozwolenie na cytowanie ich na stronie docelowej. Zalecamy również udostępnienie danych o tym, ile osób już pobrało treści, aby zachęcić innych do przyłączenia się do nich. Właściwy landing page przykład opiera się właśnie na zaufaniu.

Analityka jest kluczem do sukcesu.

Niezwykle ważne jest, aby przeprowadzić testy A/B na stronie, aby określić, który Landing Page przykład, komunikat i opcje oferty są przekształcane najlepiej. Nawet jeśli uważasz, że dokonałeś wyboru projektu, który absolutnie spodoba się Twojej publiczności, sprawdź swoją logikę i hipotezę.

Wypróbuj różne nagłówki, projekt, typografię, komunikaty, układy i wizualizacje, aby upewnić się, że strona docelowa działa tak optymalnie, jak to możliwe. Upewnij się, że możesz skutecznie mierzyć współczynniki konwersji dla swojej strony docelowej. Rozważyć zastosowanie automatyzacji marketingowej w celu wykorzystania punktacji ołowiu i zaangażowania po złożeniu wniosku, parząc z przepływów pracy e-mail lub punktów kontaktowych mediów społecznościowych.

Damian Węglarski
Damian Węglarski
Od 10 lat skutecznie współtworzy rynek marketingowo – reklamowy w Polsce. Pasjonat i praktyk w dziedzinie SEO, AdWords, Digital Marketing oraz Branding. Jest właścicielem Digital Premium – firmy, która dzięki swojemu know-how i autorskim pomysłom na co dzień obsługuje ponad 70 klientów z różnych branż. Jak sam mówi: „Dzięki pracy z różnymi branżami i na różnych rynkach, mamy okazję sprawdzać i potwierdzać schematy, które w świecie SEO uważane są za przysłowiowy #musthave. Taka wiedza pozwala nam jeszcze lepiej dobierać narzędzia i tworzyć strategie, które w późniejszym czasie procentują wynikami finansowymi podmiotów, które obsługujemy”. Absolwent Computer science in management na Uniwersytecie w Łodzi. Podczas swojej drogi zawodowej współpracował z wieloma rozpoznawalnymi markami Pasjonat nowoczesnej komunikacji i nowinek technologicznych. Podczas budowy relacji z klientami wielokrotnie doradza i prezentuje najróżniejsze rozwiązania, które optymalizują procesy związane z codziennym zarządzaniem firmą. Jego domeną są ludzie. Buduje efektywne i silne zespoły, które w późniejszym czasie stają się integralną częścią organizacji dla których pracuje.