Narzędzia marketingu internetowego – TOP 3, które musisz znać

Każda firma musi sprzedawać swój produkt lub usługę online i istnieje tak wiele wspaniałych narzędzi marketingu internetowego, aby służyć właśnie temu celowi. Możesz użyć narzędzia, które zaspokoi Twoje potrzeby biznesowe. Najlepiej jednak najpierw przetestować swoją kampanię, aby marketing online był jeszcze skuteczniejszy..

E-Newslettery

Newslettery są doskonałym narzędziem marketingowym, ponieważ dają ci możliwość zaprezentowania swojej wiedzy fachowej Dodatkowo pozwalają zapewnić swojemu potencjalnemu lub klientowi coś wartościowego. Emarketing skutecznie zwiększają listę Twoich odbiorców.

Po dodaniu e-newsletterów do swojej listy narzędzi upewnij się, że przestrzegasz kilku prostych najlepszych praktyk. Zawsze dawaj swoim słuchaczom możliwość prostej:

  • Rezygnacji
  • Udostępniania swoich treści za pośrednictwem poczty elektronicznej i mediów społecznościowych
  • Kontaktu
  • Subskrybcji
  • Linku do twojej strony

Dostarczaj treści o wartości, które Twoi odbiorcy mogą wykorzystać do poprawy swojej działalności lub lepszego życia. Właściwy content marketing może zdziałać cuda. Zastanów się, co może być szczególnie użyteczne dla Twojej publiczności i zaoferuj ją, nie oczekując niczego w zamian. Daj swoim widzom powód do otwarcia swojego biuletynu i ciesz się, że to zrobili. Wiele osób podzieli się tą cenną treścią, która pozwoli Ci dotrzeć i pozytywnie wpłynąć na większą liczbę osób.

Archiwizuj swoje biuletyny na swojej stronie internetowej. Ten prosty akt pomoże poprawić SEO twojej strony. Stwórz na swojej stronie blog, w którym będziesz mógł korzystać z tych samych treści z emarketingu, Twojego newslettera. W ten sposób otrzymujesz więcej tworzonej treści, masz łatwe do znalezienia treści, które będą wartościowe dla odwiedzających witrynę, a swoją wiedzę możesz pokazać odwiedzającym witrynę, którzy nie otrzymują Twojego e-newslettera.

  • Rozpowszechniaj treści za pośrednictwem LinkedIn i innych kanałów mediów społecznościowych.
  • Stwórz regularny harmonogram dla swojego newslettera.
  • Śledź swoje wyniki, w tym otwarcia, rezygnacje z subskrypcji, skargi, itp. Chcesz mieć możliwość modyfikowania swojej następnej kampanii i zacząć opracowywać swój własny zestaw najlepszych praktyk.

E-Promocje

W przeciwieństwie do e-newsletterów, które mają na celu umożliwienie zaprezentowania swojej wiedzy, opowiedzenia bieżącej historii i dostarczenia czegoś wartościowego dla odbiorców, e-promocja jest bardziej skoncentrowana na celu, ponieważ jej głównym celem jest przedstawienie oferty. Celem e-promocji jest podjęcie przez Twoją publiczność konkretnych działań, takich jak dokonanie zakupu, umówienie się na spotkanie lub zapytanie o konkretny produkt/usługę, którą oferujesz.

Upewnij się, że twój e-promos jest:

  • Dobrze zaprojektowany
  • Skupiony na propozycji
  • Zwięźle sformułowany
  • Właściwie połączony

SEO / SEM

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek SEO i marketing pod kątem wyszukiwarek SEM kierują internautów wprost do Twojej strony. Osoby przeprowadzające konkretne wyszukiwanie w Internecie zbierają informacje, ale częściej są gotowe do rozważenia opcji zakupu. Mądrze wybieraj słowa kluczowe i odpowiednio kieruj swoim ruchem.

Jeśli Twoim słowem kluczowym jest “niebieskie zamszowe buty”, to upewnij się, że przekierowujesz odpowiedni link do strony oferującej niebieskie zamszowe buty, a nie olśniewające czerwone obcasy. Odnosi się to do SEO na Twojej stronie internetowej i każdego SEM, który robisz w jednej z popularnych wyszukiwarek. Każdy marketing internetowy doceni dobre SEO i SEM.

Podsumowanie

Wielką zaletą wszystkich tych trzech narzędzi jest to, że pomagają one potencjalnym klientom w decyzji. Postanawiają otworzyć e-newsletter i e-promocję, a po znalezieniu Cię w wyszukiwarce decydują się kliknąć na Twój link i przejść na Twoją stronę internetową. Ta prekwalifikacja zabiera je z przeglądających internet do świadomych konsumentów. Te narzędzia marketingu internetowego są niezbędne do poprawy programu marketingowego i zwiększenia sprzedaży i wyników rozwoju biznesu.